Hier moet de AC code van het formulier - hierdoor verschijnt het aanmeldformulier:

checklist 5 dingen om toe te passen om van nare gevoelens af te komen

Gevoelens

Squeeze page

Een squeezepage is een landingspagina die gemaakt is om e-mailadressen van klanten te genereren. We noemen dit ook wel een opt-in pagina. Een e-maillijst opbouwen is voor veel ondernemers enorm belangrijk, omdat de mensen die op deze lijst staan potentiële nieuwe klanten zijn die je direct kunt benaderen wanneer je bijvoorbeeld een nieuw product lanceert, een nieuwe dienst aanbiedt of een leuke actie hebt lopen.

Een Squeezepage heeft maar 1 doel

Een squeezepage is een unieke pagina met als enige doel informatie te verzamelen voor je follow-up marketing. Een goede squeezepage geeft een minimum aan content weer; het doel is immers om e-mailadressen van je bezoekers te verzamelen en ze niet gelijk weer “weg te sturen” door te linken naar een andere pagina of website. Je vindt op een squeezepagina dan ook bijna nooit hyperlinks. De bezoeker krijgt de keuze: inschrijven voor de mailinglijst, of de site verlaten.

Sommige ondernemers kiezen ervoor om succesverhalen van eerdere klanten weer te geven op hun squeezepagina. Verhalen die aantrekkelijk en herkenbaar zijn voor de potentiële nieuwe klant verlagen immers de drempel naar het inschrijven!

Voorbeeld van een Squeezepage template

Hieronder zie je een voorbeeld van een squeezepage template die we voor het boek Winnen in Google gebruiken

Opt-in pagina template imu